الثلاثاء، ٩ نوفمبر ٢٠١٠

يوم ملهوش حل

استغفر الله العظيم
وربنا يستر اليوم باين من اوله

الصبح الميه مقطوعه
ومش عارف اعمل حاجه خالص
الهدوم مش مكويه
مش لاقى الجزمه
الحمد لله عديت كل العواقب ديه ونزلت
رحت عند منعم بتاع الفول علشان افطر
والحمد لله لاول مره البلديه تيجى تشيله
بس الحمد لله
قلت يا واد طنش خالص بتحصل يعنى عادى
انا كده كده مليش نفس افطر كمان
ادور العربيه مش عايزه تدور
كده بقى ابتدى الفار يلعب فى الدواسه عندى
اااااااااه
طيب ما علينا اكتشفت اكتشاف رهيب جدا ان العربيه مش فيها بنزين
خت العربيه زق على الصبح كده لحد البنزينه
كله تمام العربيه دارت هييييييييه
نزلت ومشيت شويه ولقيت صوت عجيب بيطرقه فى الارض
استر يارب
اخ الكوتش نام
حسبيا الله ونعم الوكيل فيك ياللى فى بالى
وهو اليوم البرتقالى بيبان من اوله
غيرت الفرده
وكنت تعبت بصراحه
داخلت جوه العربيه
قلت اشغل حاجه اسمعها اروق بيها اعصابى
ويارتنى ما عاملت حاجه
اوبا ايه اللى انا بسمعه ده
نصير شمه رحيل القمر
كده بانت
مش طلبه نكد خالص مع انى بعشقها بصراحه بس مش وقتها
هات محطه تانى
محمد منير اموت انا
بس اغنيه حوايت
ماعلينا
اسمع بقى وانت ساكت
خلصت الحمد لله
محمد منير تانى بس المره ديه اغنيه
كان نفسى
كده محمد منير مستقصدنى
بلاش راديو
انا عايز حاجه افك بيها

لقيت اسطوانه مجهوله المصدر موجوده قلت اشغلها
طلع عبد الحليم قارئه الفنجال
كده انا زهقت
بس انا عرفت هاعمل ايه
هاشغل قرءان انا ازاى مشغلتوش من الاول هو ده السبب على فكره
الحمد لله رجعت لصوابى
شغلت قرءان سوره مريم بحبها جدا
ومشيت
واحد العبور
ركب الراجل طبعا
والحاله النفسيه اللى انا فيها مكنتش تسمح بالكلام
وصلته وزى العسل
العداد كان عامل تقريبا 90 جنيه وانا طبعا مبسوط اخر حاجه
توصيله واحده هاقفش منها بقى
صحبنا نزل قالى هاجيب الفلوس من المحل بتاعى واجى
وداخل وانا مستنى
10 دقايق مفيش
ربع ساعه مفيش
تلت ساعه زهقت
قمت اشوف صاحبنا فص ملح وداب
مع ان لحد ربع ساعه كان جوه المحل قدام عينى وشايفه
اختفى
انا بكل بصاته استعوض ربنا
وركبت التاكس
وقفلت الازاز وشغلت التكيف وروحت
وحلفت ما انا شغال انهارده
نظر للحوال النفسيه والجويه
وشكر لحسن استمعكم

ليست هناك تعليقات: