الاثنين، ١٩ مايو ٢٠٠٨

من القمقم


بعد قرار عميق ودخول وخروج من القمقم قررت انى مخرجت تانى بعد ان سفيت الحاسابت بره

الحياه بره رخمه اوى

اللى خلانى القول كده هنا انا التدوين وحشنى اوى مع انى مش بحبه بس اختى هى اللى علمتنى ربنا يخيها ليا

انا قررت انا والمدونه جوه القمقم بس علشان وجع الدماغ

بس احلى حاجه بحبها هى الناس اللى متعرفنيش

هناك ٨ تعليقات:

ساسوا يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لزيز اوى حكايه القمم ده ياريت كل واحد فينا يبقى عنده قمقم يستخبى منه من وجع الدماغ زى مانته كاتب بس للاسف فى الحقيقه مش فى القمقم ده
ياريت مش تهرب من الواقع ممهما كان رخم كده كده مسيرك ترجع للوقع تانى !

الصقر الجارح يقول...

ارض الاحلام
ـــــــــ
القمقم ده علاج محدش بحس بيه الاه اللى جربه
بس انا برتاح وانا جواه وانا مش بهرب من المشاكل بس بحاول اخففها

Fatma El-Zahraa Mohamed يقول...

اه يا عفريت و انا اقول انت مختفى فين
فكرة حلوة

§a§a يقول...

طيب ياعم متدينا عصر تحتمس فى الترمس وهاميس بائعه الكراريس

انت عارفنى بحب القمقم جدا

حمد لله على السلامه


تحياتى

momken يقول...

طيب ياعم
الحمد لله انى معرفكش يا حمام يابن نبيل
يالى ساكن فى قلب شبرا
وى هجيب سيره طوسن ولا حاجه لحسن تلاقى امه لا اله الا الله عزمه نفسها عندك على الغدا

ههههههههههههههه

ال قمقم ال


تحياتى

الصقر الجارح يقول...

لعب عيال
ــــــــ
ما انا اعمل ايه اتخنقت من الحياه بره انتى مشايفه التراب اللى على المودونه

sasa
ــــ
بس انا مش عايز اخرج هو فى الحلى من القمقم

momken
ـــــــ
ماشى ياحج ما انت شويه وهاتقول رقم تلفونى بعدين ده احلى مكان تستخبى فيه وسط ازحمه انت متعرفش استراتجيه القمقم

dina يقول...

حلو القمقم دا....انا نفسى اشوف حد دخل التدوين حابه انما كل الناس بتدخل بواسطة حد تانى و انا كمان عندى نفس الحوار بس فعلا التدوين بيشدنا اوى
تحياتى

mohamed ghalia يقول...

الحمد لله إنك والمدونة جوه القمم محتاجنلك قوى
وكمان برده بنحب أصدقائنا إلى منعرفهمش
بس بنعرفهم من كلماتهم
تحياتى
سلام