الخميس، ١٨ أكتوبر ٢٠٠٧

مشكله


بعد غيبه طويله واسف شديد على الغيبه ديه
انا واقع فى مشكله هاقولها بس من غير ضحك عليا
انا اختى وحشانى اوى اوى ومش عارف اعمل ايه علشان اشوفها قررت انى اعمل كده وهى اكيد هتشفها وهتفرح يارب يخليها ديما سعيده اوى هى واختى التانيه ويتجوزو يارب
بس برده انا عايز اعرف انا اشوفها ازاى انا حتى العيد مشفتهمش فيه ولا رمضان اللى هو اساسا مصر كلها بتشوف بعض فيه انا مش شوفت اخواتى حد يقولى اعمل ايه
وحشتنى وحشتنى منكفتها ليا وحشنى تصحيح الاخطاء الاملاءيه اللى بكتيها
انا بروح الشغل الصبح والمعهد وارجع اعمل شغل تانى ارجع تكون هى نايمه وانا كمان بنام واصحى تكون نزلت ومش عارف اعمل ايه لو حد عنده حل يوقلى اعمل ايه يا ناس سا مدونين انا بحبهم اوى ووحشونى
يارب يجليهم ليا

هناك ٧ تعليقات:

§a§a يقول...

كل سنه وانت طيب اوالا

ثانيا ربنا يخليك لاخواتك ويخليهم ليك

ثالت حاجه حل المشكله وخد يوم اجازة واخواتك بردة وقضوا يوم مع بعض كلكم

momken يقول...

مشكله غريبه ياصقر
بس اقولك ايه خد من اختك معاد وقبلها من ورا اهلها

اعزمها على اتنين لمون لوحدها
او حتيتين جاتوة فى امريكين

قولها تعالى نتعرف على بعض
ههههههههه

على فكره وانا فسنك مكونتش اطيق اسمع سيره ان اختى هتتجوز ولا اقدر ادعيلها بكده حتى انا فاكر انى كنت متضايق من جوزها لما جه يخطبها كنت قافش منه شويه
هههههههههههه
علشان كده مستغربك شويه

ربنا ميحرمكوش من بعض

تحياتى

YOTTA يقول...

أولا حمد الله ع السلامة

ثانياً
ممكن تكلمهم ف التليفون
أو تقول لمامتك أو باباك
يتوسطولك وتاخدوا معاد وتتقابلوا
ف البلكونة مثلا
او قدام التلاجة
يعنى شىء من هذا القبيل
ههههه

ربنا يخليهم لك

semsem يقول...

بس لما اشوفك

وحشتنى

بحبك بحبك بحبك

بقا مشفتناش فى رمضان والعيد

مقلتش ليه انك بتخرج مع اصحابك حتى طنشط عزومتى يوم عيد ميلادك


ماشى يا حمام

الصقر الجارح يقول...

sasa
وانت طيب يا باشا انا لو اعرف اخد اجازه اكيد كنت هاعملها

momken
مش غريبه ولا حاجه انت اولا الف حمدلله على السلامه عليك
وعلى رجوعك سلما الى اراضى الوطن
بس انا مش اقدر اقول انهم مش يتجوزو لعده اسباب اولا انهم هيموتونى
الثانى ان انا عايزهم بيقو مبسوطين فبدعلهم بس كده وكده

yotta
الله يسلمك بس وعد اول ما اشوف بابا او ماما اقولهم يوصلو الرساله بس انا اشوف حد فيهم

semsem
والله وحشانى موت حرام عليكى عايز اشوفك اسهرى شويه بلاش نوم الفراخ ده
انا مش بخرج مع اصحابى الا فى شغل مش بلعب يا كتكوته
اموووووووووووووووووووووووووووووه
يعنى انتى عارفه بلاش فضايح

semsem يقول...

اموووووووووووووووووووووووة
يعنى بوسه

ولا بهمنى بردو

بطل اصحابك شويا وانت تشوفنى

Hadota ... حدوتة يقول...

بجد حتة مشكلة

بس انا شايفة ان الامور الحمد لله اتحلت

يعنى انت وسمسم اخوات

طب مش تقولوا عاشن نضرب عيارين نار فى الصقف واجدع تحية للناس اللى زى الفل اللى منورة القعدة

ربنا يخليكوا لبعض

بس ممكن يكون الحل تتجمعوا فى يوم اجازة او تقرروا تخرجوا سوا زى ما قال ممكن

اهو حتى تبقى فسحة حلوة
ومفيش مانع تعزم الاسمرة كلها
الامريكين مصاريفه معقولة
:D

تحياتى وربنا يخليكوا لبعض